شرایط رزرو اتاق

 

میهمان گرامی ؛

افتخار میزبانی شما و همراهان محترم را در هتل پارسیان کرمانشاه عهده دار می باشیم.

شما می توانید بدون واسطه به صورت مستقیم از طریق سامانه رزرو اینترنتی هتل www.kermanshahpih.ir اتاقتان را رزرو نمایید. مهمترین قوانین و مقررات هتل و شرایط رزرو اینترنتی جهت اطلاع رسانی به شما سروران گرامی بشرح ذیل تقدیم حضور می شود :

قوانین و مقررات هتل

o       مدارک مورد نیاز میهمانان ایرانی انفرادی جهت پذیرش در هتل اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه یا اصل پاسپورت با تاریخ اعتبار می باشد. سایر مدارک شناسائی مانند کارت های ارگانی سازمانی ، گواهینامه رانندگی ، کارت پایان خدمت و غیره جهت اقامت درهتل غیر قابل قبول” هستند.

o       مدرک مورد نیاز برای پذیرش مهمانان خارجی فقط اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می باشد.

o       لازم به ذکر است برای پذیرش زوج های ایرانی همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی می باشد.

o       در صورت ارائه صیغه نامه توسط میهمان ؛ سند ازدواج موقت می بایست دارای مهر برجسته قوه قضاییه و یا مهر دفترخانه رسمی ازدواج و طلاق باشد. لازم به ذکر است که حتما زوجه باید دارای شناسنامه با “توضیحات طلاق” یا “فوت همسر” در صفحه دوم شناسنامه باشد.

o       طبق قوانین هتل درصورت نقص مدارک شناسایی میهمانان و یا در مواردیکه بعلت ارائه مدارک شناسایی قدیمی امکان احراز هویت میهمانان وجود نداشته باشد ؛ هتل مسئولیتی در قبال پذیرش میهمان مربوطه نداشته و هزینه پرداخت شده غیر قابل استرداد است.

o       با توجه به ماهیت اماکن اقامتی ؛ امکان برگزاری جلسات در اتاق ها و سوییت های هتل وجود ندارد. در صورت تمایل میهمانان گرامی به برگزاری جلسه  ، “اتاق جلسات هتل” با پرداخت هزینه مهیا می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد فروش و بازاریابی هتل و یا به مدیر داخلی وقت مراجعه فرمائید.

o       به جهت حفظ امنیت و آسایش میهمانان مقیم هتل ؛ ورود همراه میهمان به داخل طبقه “ممنوع” می باشد. بدیهی است میهمان می تواند در لابی هتل پذیرای همراه گرامی باشد.

o       چنانچه میهمان در طول اقامت در هتل خسارتی به اموال هتل وارد نماید ، برآورد هزینه آن بر عهده هتل بوده و مهمان ملزم به پرداخت هزینه کارشناسی شده می باشد.

o       بعلت رعایت پروتکل های بهداشتی ؛ ورود هرگونه حیوان و پرنده با میهمان در لابی ، طبقات ، سالن ها و رستوران های هتل “ممنوع می باشد.

o       در جهت حفظ رعایت حقوق سلامت میهمانان ؛ برخی از طبقات اختصاص به میهمانان غیرسیگاری دارد. لطفاً بهنگام فرآیند پذیرش ، به پرسنل فرانت دسک در این خصوص اطلاع رسانی نمائید.

o       مدیریت هتل هیچگونه مسئولیتی در قبال گم شدن اشیاء قیمتی میهمان در داخل اتاق ندارد. به همین منظور در کلیه اتاق ها ؛ گاو صندوق تعبیه شده و میهمانان می توانند با ثبت رمز شخصی اشیاء قیمتی را داخل آن قرار بدهند.

o       کلیه مهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی هتل می باشند.

 

قوانین رزرو

o       زمان “تحویل اتاق” به میهمان ساعت ۱۴ (2 بعدازظهر) و “زمان تخلیه” ساعت 12 ظهر می باشد.

o       چنانچه میهمان از ساعت ۷ الی ۱۴ به هتل مراجعه نماید و درخواست پذیرش زودهنگام داشته باشد ؛ در صورت موجودی اتاق و تائید بخش رزرواسیون ، 50 % هزینه یک شب محاسبه خواهد شد. بدیهی است ورود قبل از ساعت ۷ صبح شامل یک شارژ کامل می باشد.

o       رزرو کننده ملزم به درج تاریخ دقیق رزرو خود بوده و اقامت بیشتر از ۱۰ شب با تایید و هماهنگی هتل صورت میگیرد. لازم به ذکر است تغییر تاریخ شامل جرائم کنسلی در بازه زمانی می باشد.

o       رزرو قطعی تنها درصورت پرداخت هزینه کامل به تعداد شب های مورد درخواست و اخذ شناسه پیگیری از سایت معتبر می باشد. تأکید می گردد تایید رزرو مهمان منوط به اخذ کد پیگیری توسط سیستم بوده و این کد زمانی به مهمان اعلام خواهد شد که مراحل واریز نهایی شده و رزرو پس از پرداخت کامل قطعی خواهد بود.

o       ملاک قیمت ها در سیستم بر اساس نرخ نمایش داده شده در سایت هتل در لحظه ثبت رزرو بوده و در بازه های زمانی مختلف ممکن است متغیر باشد.

o       نرخ اعلام شده طبق نرخنامه رسمی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بوده که شامل قیمت پایه اتاق، صبحانه و ۹ % مالیات و عوارض قانونی می باشد.

o       در صورت درخواست میهمان بهنگام فرآیند پذیرش مبنی بر تغییر نوع اتاق ؛ ملاک موجودی اتاق در زمان ورود می باشد.

o       صبحانه به صورت بوفه در رستوران چشم انداز هتل برای میهمانان محترم تدارک دیده شده است. چنانچه میهمان مایل به صرف صبحانه در اتاق باشد ، سفارش با اقلام محدود از طریق روم سرویس صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که بردن اقلام صبحانه به بیرون از رستوران ممنوع می باشد.

o       سایر هزینه ها مانند نیم شارژ ورود و خروج ، رستوران ، تمدید اقامت و غیره طبق تعرفه جاری در هتل به صورت نقدی  , و بر اساس ارز رایج کشور (ریال) تسویه خواهد شد.

o       لازم به ذکر است تا اطلاع ثانوی پذیرفتن کارت های اعتباری بین المللی اعم از ویزا ، مستر و غیره مقدور نمی باشد.

o       امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل میگردد.

o       حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می باشد. در صورتی که فرد رزرو کننده دارای سن کمتری باشد ؛ رزرو ابطال گردیده و هزینه استرداد نمی شود.

o       پذیرش کودک تا 6 سال بدون تخت اضافه رایگان میباشد .

o       در صورت درخواست میهمان جهت تعبیه تخت اضافه ؛ هزینه دریافت میگردد. (بر طبق قوانین ازسن 6 سال به بالا  میهمان، بزرگسال محسوب می شود) 

o       رزرو گیرنده تمامی موارد ذکر شده درخصوص شرایط و قوانین رزرو هتل را می پذیرد.

o       رزرو گیرنده قوانین لغو رزرو را مطالعه کرده و به آن آگاه می باشد.

o       در صورت عدم رعایت قوانین مندرج در سایت ؛ هتل هیچ مسئولیتی نسبت به بازپرداخت وجه نخواهد داشت.

o       سایر قوانین مطابق با قانون رزرو هتل ها در وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و مراجع مرتبط می باشد.

o       سایر قوانین رزرواسیون اینترنتی مطابق با قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

شرایط کنسلی

o       کنسلی باید از طریق ارسال درخواست ابطال به همان آدرس ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت رزرو اعلام شود.

o       جریمه ابطال اتاق های رزرو شده تا ۷۲ ساعت قبل از ورود مهمان معادل سه روز ، مشمول هیچگونه جریمه ای نمی باشد.

o       جریمه ابطال اتاق های رزرو شده 48 ساعت قبل از ورود ۵۰ % , ۲۴ ساعت قبل از ورود مهمان ۷۰ % و در روز ورود ۱۰۰% یک شب اتاق های رزرو شده می باشد.

o       جریمه کنسلی ناشی از نقص مدارک مهمانان در روز ورود ، 100 % می باشد.

o       جرائم اتاق های رزرو شده در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو و عدم مراجعه مهمانان در اتاق ها ؛ معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق های درخواست  شده به حساب مهمان منظور خواهد شد.

o       در صورت درخواست رزروهای گروهی( ۱۰ اتاق به بالا ) ، جهت اطلاع از شرایط رزرو و قوانین کنسلی مذاکره حضوری یا تلفنی با بخش رزرواسیون هتل الزامی می باشد.

 

o       در صورتی که ابطال رزرو شامل شرایط عودت وجه گردد ؛ مبلغ واریزی طی ده روز اداری با هماهنگی واحد مالی هتل عودت خواهد شد .

 

با آرزوی اقامتی خوش در نگین غرب ایران

 

This post is also available in: EnglishArabic