نظرسنجی هتل (Hotel survey)

رفتار و برخورد پرسنل هتل ( Behavior and treatment of personnel )

نظافت و بهداشت عمومی واحد اقامتی ( Cleaning and public hygiene of the accommodation unit )

نحوه خدمات دهی کارکنان پذیرش و اقامتی ( The service method of reception and accommodation personnel )

آماده به کار و مناسب بودن سیستم حرارتی و برودتی اتاق ( Refrigeration and heating system ready to work )

کیفیت خدمات خشکشوئی و لباسشویی ( Quality of laundry and dry-cleaning services )

رعایت آداب توسط پرسنل رستوران هنگام سرو غذا (Observance of etiquette by the restaurant staff while serving food)

کیفیت و تنوع منو غذایی هتل (The quality and variety of the hotel menu)

کیفیت و تنوع بوفه صبحانه (The quality and variety of the breakfast buffet)

تنوع مینی بار داخل یخچال ( Variety of mini bar items inside the fridge)